Mikä ihmeen Palvelukeskus?

Kun soitat Kotiringille tai kysyt apua palveluistamme, puhelimeen vastaa Palvelukeskus. Mutta mikä se oikeastaan on – ja mitä kaikkea siellä tehdään?
Kotiringin Palvelukeskus toimii Hämeenlinnassa sekä Jyväskylässä ja nimensä mukaisesti palvelee sekä asiakkaita että Kotirinki-yrittäjiä suurella sydämellä. Palvelukeskuksen tehtävänä on huolehtia siitä, että arki rullaa mahdollisimman sujuvasti kaikille osapuolille – asiakkaille, yrittäjille ja myös meille, jotka työskentelemme taustalla.
Mitä Palvelukeskus tekee?
Meidän tehtävämme on auttaa, tukea ja kouluttaa Kotirinki-yrittäjiä. Koska yrittäjämme keskittyvät arjen tärkeimpään – asiakkaiden auttamiseen ja palvelemiseen – me huolehdimme heidän puolestaan:
- asiakaspalvelusta
- myynnistä
- markkinoinnista
- palveluiden kehittämisestä
- yrittäjäkoulutuksesta ja tuesta
Kehitämme toimintaamme jatkuvasti sekä asiakkaiden että yrittäjien palautteiden pohjalta. Samalla rakennamme ohjelmistoa, joka tukee sujuvaa arkea kaikille: asiakkaalle, yrittäjälle ja meille työntekijöille Palvelukeskuksessa.
Keitä me olemme?
Kotirinkiläisiä on jo yli 100, mutta Palvelukeskus on tiivis, osaava n. 15 hengen tiimi, joka on jakautunut kahteen yhtenäisesti puhaltavaan ryhmään: yrittäjätiimiin ja asiakastiimiin.
Kuukausittain palvelemme noin 80 Kotirinki-yrittäjää ja jopa 1500 asiakasta. Tiimimme tekee työtään suurella sydämellä ja halulla kehittää palvelua entistä paremmaksi.
Mukana arjessa häärää myös verkossa olevia tärkeitä kumppaneita, kenen päämäärä on sama kuin meillä -> Palvelulla suurella sydämellä
Miksi tämä on tärkeää?
Me Palvelukeskuksessa teemme työtä sen eteen, että siivouspäivä, kotiapuhetki tai hoivahetki olisi viikon paras hetki – asiakkaalle, yrittäjälle ja meille itsellemme. Kun me huolehdimme taustatyöstä, yrittäjä voi keskittyä palvelun laatuun ja asiakas voi nauttia turvallisesta, puhtaasta ja helpommasta arjesta.