Mikä ihmeen Palvelukeskus?

Kun soitat Kotiringille tai kysyt apua palveluistamme, puhelimeen vastaa Palvelukeskus. Mutta mikä se oikeastaan on – ja mitä kaikkea siellä tehdään?

Kotiringin Palvelukeskus toimii Hämeenlinnassa sekä Jyväskylässä ja nimensä mukaisesti palvelee sekä asiakkaita että Kotirinki-yrittäjiä suurella sydämellä. Palvelukeskuksen tehtävänä on huolehtia siitä, että arki rullaa mahdollisimman sujuvasti kaikille osapuolille – asiakkaille, yrittäjille ja myös meille, jotka työskentelemme taustalla.

Mitä Palvelukeskus tekee?

Meidän tehtävämme on auttaa, tukea ja kouluttaa Kotirinki-yrittäjiä. Koska yrittäjämme keskittyvät arjen tärkeimpään – asiakkaiden auttamiseen ja palvelemiseen – me huolehdimme heidän puolestaan:

  • asiakaspalvelusta
  • myynnistä
  • markkinoinnista
  • palveluiden kehittämisestä
  • yrittäjäkoulutuksesta ja tuesta

Kehitämme toimintaamme jatkuvasti sekä asiakkaiden että yrittäjien palautteiden pohjalta. Samalla rakennamme ohjelmistoa, joka tukee sujuvaa arkea kaikille: asiakkaalle, yrittäjälle ja meille työntekijöille Palvelukeskuksessa.

Keitä me olemme?

Kotirinkiläisiä on jo yli 100, mutta Palvelukeskus on tiivis, osaava n. 15 hengen tiimi, joka on jakautunut kahteen yhtenäisesti puhaltavaan ryhmään: yrittäjätiimiin ja asiakastiimiin.

Kuukausittain palvelemme noin 80 Kotirinki-yrittäjää ja jopa 1500 asiakasta. Tiimimme tekee työtään suurella sydämellä ja halulla kehittää palvelua entistä paremmaksi.

Mukana arjessa häärää myös verkossa olevia tärkeitä kumppaneita, kenen päämäärä on sama kuin meillä -> Palvelulla suurella sydämellä 💙

Miksi tämä on tärkeää?

Me Palvelukeskuksessa teemme työtä sen eteen, että siivouspäivä, kotiapuhetki tai hoivahetki olisi viikon paras hetki – asiakkaalle, yrittäjälle ja meille itsellemme. Kun me huolehdimme taustatyöstä, yrittäjä voi keskittyä palvelun laatuun ja asiakas voi nauttia turvallisesta, puhtaasta ja helpommasta arjesta.

 

Yhdessä teemme arjesta parempaa!

Ota yhteyttä

Asiani koskee

Arvonlisävero